niedziela, 11 listopada 2012

Jula - Błądzę

Tekst:
1.Błądzę myślami po krainie wspomnień
Błądzę szukając miejsca gdzie zapomnę
Wzrokiem złych ludzi ciągle prowadzona
Sama nie jestem w stanie ich pokonać

Przed ref:
Zdecydowałam nie chcę dłużej z Tobą być
Zdecydowałam tak jak kiedyś Ty

Ref:Idę drogą,którą miałam iść razem z Tobą
Razem z Tobą
Złe wspomnienia,które mamy dziś nadal bolą
Nadal bolą

2.Może nadejdzie dzień gdy się obudzisz
Myśląc,że czekam by do Ciebie wrócić
Nagle zrozumiesz,że mnie już tu nie ma
Poszłam i nie chcę już niczego zmieniać


Przed ref:
Zdecydowałam nie chcę dłużej z Tobą być
Zdecydowałam tak jak kiedyś Ty

Ref:Idę drogą,którą miałam iść razem z Tobą
Razem z Tobą
Złe wspomnienia,które mamy dziś nadal bolą
Nadal bolą

3.Wolę błądzić bez Ciebie x5

Ref:Idę drogą,którą miałam iść razem z Tobą
Razem z Tobą
Złe wspomnienia,które mamy dziś nadal bolą
Nadal bolą


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz