niedziela, 11 listopada 2012

Jula - Chociaż Ten Jeden Raz

Tekst:
1.Pamiętam jak mówiłeś mi
Że kochasz mnie jak nigdy nikt
Ja wtedy uwierzyłam Ci
A dziś brakuje nam już sił

Przed ref:
Mijamy się jak obcy sobie ludzie
Zatrzymaj się bo nic już nie rozumiem
Przekonaj się,że coś do Ciebie czuję
Nie wierzę,że tego nic nie uratuje

Ref:Chociaż ten jeden raz
Przytul mnie jakby świat
Za chwilę skończyć się miał
Chociaż ten jeden raz

2.Mamy siebie,jednak nie ma nas
Same złe momenty przynosi czas
Wiem,że chcesz naprawić to tak jak ja
Może spróbujemy ostatni raz

Przed ref:
Mijamy się jak obcy sobie ludzie
Zatrzymaj się bo nic już nie rozumiem
Przekonaj się,że coś do Ciebie czuję
Nie wierzę,że tego nic nie uratuje

Ref:Chociaż ten jeden raz
Przytul mnie jakby świat
Za chwilę skończyć się miał
Chociaż ten jeden raz x2

Ref:Chociaż ten jeden raz ( jeden raz...)
Przytul mnie jakby świat ( jakby świat...)
Za chwilę skończyć się miał ( skończyć miał...)
Chociaż ten jeden raz x3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz