niedziela, 11 listopada 2012

Jula - Kiedyś Odnajdziemy Siebie

Tekst:
Ref:Kiedyś odnajdziemy siebie
Jak to wytłumaczyć nie wiem
Złem jest być przy sobie w gniewie
Uwierz mi tak będzie lepiej

1.Nie ma już nadziei dla nas dziś
Nie chcę żebyś teraz ze mną był
Może kiedyś przyjdzie taki dzień
W którym już nie wróci to co złe
W którym już nie wróci to co złe


Ref:Kiedyś odnajdziemy siebie
Jak to wytłumaczyć nie wiem
Złem jest być przy sobie w gniewie
Uwierz mi tak będzie lepiej
Uwierz mi tak będzie lepiej

2.Nie wiem gdzie uciekły tamte dni
Sama nie rozumiem z tego nic
Może kiedyś przyjdzie taki dzień
W którym już nie wróci to co złe
W którym już nie wróci to co złe


Ref:Kiedyś odnajdziemy siebie
Jak to wytłumaczyć nie wiem
Złem jest być przy sobie w gniewie
Uwierz mi tak będzie lepiej x2

3.Może nie powinnam teraz iść
Czuję,że to nie czas by z Tobą być
Wybacz mi to,że dzisiaj proszę Cię
O to byś beze mnie dalej szedł


Ref:Kiedyś odnajdziemy siebie
Jak to wytłumaczyć nie wiem
Złem jest być przy sobie w gniewie
Uwierz mi tak będzie lepiej x2





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz