niedziela, 11 listopada 2012

Jula - Nie Zatrzymasz Mnie

Tekst:
1.Ostatni czas pokazał mi
Co tak naprawdę widziałeś w nas
Nie jesteś wart miłości,którą
Chciałam zmienić cały Twój świat

Przed ref:
Jestem Ci wdzięczna i zapamiętaj
Na pewno przetrwam kiedy nie będzie nas x2

Ref:Dzień w,którym powiem sobie dość
Będzie karą za Twój błąd
Nie zatrzymasz mnie !
Wiem,że nie mamy dziś już nic
Więc nie próbuj swoich sił
Nie zatrzymasz mnie !

2.Nie obiecuj,że odmieni się
To życie,które straciło sens
Nie staraj się nie zmienisz nic
Za późno już byś zatrzymał mnie


Przed ref:
Jestem Ci wdzięczna i zapamiętaj
Na pewno przetrwam kiedy nie będzie nas x2

Ref:Dzień w,którym powiem sobie dość
Będzie karą za Twój błąd
Nie zatrzymasz mnie !
Wiem,że nie mamy dziś już nic
Więc nie próbuj swoich sił
Nie zatrzymasz mnie ! x3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz