niedziela, 11 listopada 2012

Jula - Lepszy Dzień

Tekst:
1.Już nie pamiętam czego chciałam
Ilu mych marzeń nie spełniłam
Gdzie próbowałam szukać siebie
Kim dzisiaj jestem tego nie wiem

Przed ref:
Kim dzisiaj jestem tego nie wiem
Wiem tylko jedno czego chcę

Ref:Zanim nadejdzie chwila ta
Zanim się skończy cały świat
Chcę jeszcze dotrzeć do tych miejsc
Gdzie czeka na mnie lepszy dzień
Lepszy dzień...

2.Może by było łatwiej skłamać
Że jestem tu gdzie być powinnam
Muszę poradzić sobie sama
Nawet gdy czuję się bezsilna


Przed ref:
Kim dzisiaj jestem tego nie wiem
Wiem tylko jedno czego chcę

Ref:Zanim nadejdzie chwila ta
Zanim się skończy cały świat
Chcę jeszcze dotrzeć do tych miejsc
Gdzie czeka na mnie lepszy dzień x2

3.Chociaż jeszcze to nie pewne
Wierzę w to,że znajdę siebie x3


Ref:Zanim nadejdzie chwila ta
Zanim się skończy cały świat
Chcę jeszcze dotrzeć do tych miejsc
Gdzie czeka na mnie lepszy dzień x2

Lepszy dzień...
Lepszy dzień...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz